Flytta?!?

Hej hej

Idag sitter ja hemma utan jobb igen :S suck! de e inte bra de .. men men .. har juh iaf
haft jobb dom andra dagarna denna veckan å har fått jobb måndag- tisdag nästa vecka =) så de e juh bra iaf.

Igår fick vi reda på att vård hyresvärd ska sälja lägenheten. Så vi har högst tre månader på oss att flytta men ska försöka flytta så fort som möjligt. Ska faktiskt åka å kolla på en lägenhet idag när Miika kommer hem från jobbet. Är ingen stor å fin lägenhet direkt men de e juh bara till att ta de vi får nu. Tror den va 30 kvm så de e juh minimalt men hyran ligger 4500 inkl ström å värme så de blir juh jäkligt billigt iaf. Ska juh ändå bara bo här till slutet av augusti antagligen. Vi har nämligen kommit överrens om att vi nog kommer flytta tillbaka till Sverige till hösten. Jag ska förmodligen plugga om ja nu kan komma på vad ja vill plugga :S. Miika ska nog börja jobba hos sin pappa igen.

Fy fan va svårt de e att bestämma sig. De är helt sjukt. Jag vet verkligen inte alls vad jag vill plugga till :S. Har lite funderingar på Juristlinjen för då får man en ganska bred bas så man kan jobba även som andra saker förutom jurist. Det dumma är att jag isf måste läsa Historia A för att kunna söka. Valde juh nämligen att läsa fysik b ist för historia. Sen finns det ett annat program som heter globala studier som verkar väldigt intressant.. Är dock inte helt klar över vad man kan tänkas jobba som efter utbildningen. Ett annat alternativ är att studera till sjuksköterska vilket jag tror att ja kanske skulle passa som. Men vill ju egentligen ha ett jobb med högre lön.

Så jag vet inte alls vad jag ska söka. Sista ansökningsdagen är juh den 15 april så det är inte så lång tid kvar.


Sitter här å kollar på gamla kort =) åå va ja saknar er tjejor!!! å förresten sandra ja hittade korten från london :P
Haha shit va tiden går fort ändå ^^ känns juh inte som såå länge sen som vi hittade på tokigheter tillsammans ;D



























BTW så stämmer inte datumen på korten =)

Nä nu får ja rycka upp mig själv å städa lite innan min lilla sötnos kommer hem

Ha de fint!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0