Då va man ett år äldre!

Tjohoo =)

Ja idag är jag ett år äldre ^^
hehe inte för att de känns men så e de iaf =)

Just nu sitter ja i soffan å kollar lite på tv å grejar lite på datorn ..
ska jobba på studentsentret idag men börjar inte förrän klockan två så de e ett
tag kvar =) slutar halv nio ikväll :S segt! så de blir inte så mkt firande :P men men

Fick paket på posten igår från min kära mamma =) de va en del post som har kommit
hem å sen en mascara å ansiktskräm å rengöring å så som ja har önskat mig :) tack mamma!!

Av min underbara lilla älskling så har ja fått en kamera :) så nu kan ska vi ta massa kort :


Här e en bild på vårt sovrum .. Skulle behövas lite tavlor lr ngt ^^







Köket




Pyttelilla badrummet ^^







Den lilla sjön











Nä nu måste ja göra i ordning mig lite =)

Ha de toppen!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0