Solsken!!

HejHej

Idag skiner solen :D sjukt underbart!! Man blir juh på så bra humör när det är fint väder =) då känns alla livets problem mindre ^^

Måste dra me miika ut på en tur i det fina vädret sen :) han e lite bakis så han e inte så positiv till att gå ut just nu men med lite övertalning går det nog ;O.. hihi

Ja det har juh inte blivit så mkt skrivandes för mig den senaste veckan.. Har haft ganska fullt upp. Men kan ju berätta att förra söndagen så kom killarna från Sverige som skulle flytta in här. Dom e väldigt trevliga så det känns bra än så länge och förhoppnigsvis fortsätter det att vara så.

Igår jobbade jag i affären å det gick som det gick. Jag kan säga att jag e glad att jag kom levande därifrån :P hehe. Kassasystemet hängde sig nämligen x antal gånger vilket gjorde att alla kassor stannade upp och det var typ sjukt mkt folk å mega lång kö :S. Lite drygt om man säger så. Som tur va så måste jag säga att dom flesta kunder hade väldigt bra tålamod så det va iaf skönt. Men det blev en stressig dag me massa kaos.

I fredags va jag ledig så då va jag å klippte mig i stan =) hade juh så himla slitet hår innan så det va gött att få bort det. Fast nu känns de typ som att det är mega kort :S. Sen va ja på h&m å köpte en jacka =) har juh tänkt köpa den jätte länge men inte kommit till skott så ja va glad att ja fick köpt den. Nu hoppas ja att de inte blir en regning sommar så att jag kan använda den oxå :P.

Nä nu måste jag nog göra i ordning mig lite så att vi kan bege oss ut i det underbara vädret!

Ha de fint!

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0