Påskafton

Hej hej

Ja då va de lördag =) Idag hade jag ställt klockan på nio å gick väl upp lite efter det.. Sen gjorde jag i ordning mig å gick ner till affären som ligger en liten bit härifrån. Handlade lite städgrejs å lite annat smått :) Idag e ju nämligen enda dagen som affärerna e öppna så man måste juh passa på. Efter att jag hade handlat å gått hem med varorna så gick jag ner till centrum och tog bussen till Ikea.
Jag tycker om att gå på Ikea =) Blir så inspirerad å vill egentligen köpa massa mer saker än jag egentligen borde. Men jag lyckades faktiskt med att handla saker som jag tyckte att vi behövde. Hade gärna handlat lite mer men skulle juh åka buss hem så de hade inte funkat. Hade tillräckligt jobbigt på hemvägen ändå kan ja lova. Fick slita å släpa men lyckades iaf att komma hem tillslut.

Jag köpte bla två ställningar och trådbackar att ha i garderoben så när jag kom hem hade jag en del att pyssla med när jag skulle försöka sätta ihop dessa ställningar utan hammare. Inte det lättaste. Men de gick tillslut =) Så sen va det bara att packa in alla kläder i garderoben så nu e de inte riktigt lika mkt påsar på golvet här. Goodie! Jag köpte oxå galgar, krokhängare att på dörren, madrasskydd, handdukar, badrumsmatta, toalettborste och ett duschdraperi så nu fattar att de blev lite mkt att bära.

När jag va klar med att packa in alla kläder så gick jag ner på stan å sprang in på Åhléns en snabbis för att köpa sånna dära krokar som man hänger duschdraperiet med. För dem va nämligen slut på Ikea. Det draperiet som sitter i duschen nu har dom satt upp med klädnypor vilket väl funkar men de ser inte lika trevligt ut :). Sikken pessimist ja e. hehe.

Nu har jag legat här i sängen ett par timmar å lyssnat på lite musik å tittat på solsidan =) underbara tvserie!! å svenska hollywoodfruar å  two and a half men. Har oxå laddat ner hela första säsongen av Greys anatomy å har precis kollat på första avsnittet. Har tänt massa ljus och har de riktigt koseligt här för mig själv. Men nu funderar jag på om det inte skulle sitta fint med en kebarulle. Fy så onyttigt!! men lite måste man juh få synda ibland. Speciellt när man e ensam å hungríg ^^ hehe.

Nä nu springer ja ner te pizzerian =) hoppas de e öppet!

Ha en trevlig kväll!! Kos dere massa!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0