Låååångfredag

Hej hej

Idag är det långfredag å de känns :P tycker den här dagen har varit riktigt lååång faktiskt.
Har inte gjort så mkt idag :S vaknade vid elva sen låg ja kvar i sägen å grejade me datorn ett par timmar innan ja orkade gå upp å ta en dusch. Värsta ofräsch dusch btw :S. Sen rotade ja fram lite kläder. Vilket tog en bra stund eftersom att alla kläder ligger nerpackade i stora sopsäckar å jag har ingen aning om vad som ligger vart :S. Men tillslut lyckades ja med att gräva fram ngt som dög =). Sen gick ja ner till stan å promenerade runt lite å tog lite kort å kollade omgivningarna till vårt nya hem.

Måste juh säga att det är väldigt fint här iaf =) massa små söta gator å gränder me fina gamla hus. Sen är det juh väldigt nära till vattnet oxå så de e juh trevligt. Upptäckte förresten en lite creepy sak när ja kollade på en karta över där vi bor. Längre bort på denna gatan heter det nämligen Galgebakken :P å när ja googlade på det stället så va de faktiskt där man avrättade folk här i Bergen :S ussa. Hoppas de inte spökar!! hehe



Vi bor på första våningen i det röda huset













När jag kom hem från min promenad kollade ja på nåra (ganska många) avsnitt av two and a half men =) älskar den serien :D.. sen nåra timmar senare bestämde jag mig faktiskt för att gå en till promenad eftersom att vädret va så fint :) har haft väldigt tur me vädret idag för det har inte rengat en droppe när jag varit ute men när ja va hemma så öste det ner .. Så jag gick iaf ner till bryggen å till adeccos brevlåda å lämnade in mina timlistor.. passade på att ta lite kort på vägen .. måste säga att de e väldigt vackert är å jag ser fram emot många sköna sommarkvällar :) kändes nästan lite som en sommarkväll idag fast de va x antal grader kallare ^^. Men vädret va fint å båtarna låg i hamnen å folk satt på uteserveringar :) då måste ja juh erkänna att ja saknade min kära miika.












Nä nu e de nog dags att sova om ja ska orka upp i tid för att åka till Ikea i morgon =)

Ha de fint!

Å ha en go påske som dom säger här i Norge

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0